woensdag 2 oktober 2013

mijn inspiratie van de woonbeurs (en 10% korting bij musthaves.nl)


101 woonideeēn huis
Samen met mijn moeder bezocht ik gisteren de woonbeurs, wat een heerlijke dag.
Hieronder de woonbeurs door mijn "bril"
Je ziet het, het is subtiel kleurgebruik wat me inspireert op het moment.

De twee "huizen" die mij het meest inspireerden waren 101 woonideeēn (zie bovenaan post)
 en ariadne at home, dat vond ik erg verrassend, want is normaal niet echt mijn stijl.  (zie hieronder)
Ariadne at home huisI
Mijn focus lag vooral op de leuke accessoires en hebbedingetjes.
Dé shop van de dag was voor mij musthaves.nl 
Ik werd superleuk geholpen en later op de dag kwam ik terug om toch dat geweldige (maar ook dure) HAY kussen te kopen, ze herkenden me gelijk en waren echt zo enthousiast en ze hebben echt heeeele mooie spullen!
Ik had het liefst hun hele stand opgekocht, echte Musthaves inderdaad.

psst. ik kreeg een kortingscode van Musthaves.nl (en die mocht ik ook doorvertellen!)
Code is: 13DC (hiermee krijg je 10% korting in de webshop)

Ook ben ik erg geinspireerd geraakt door de lezing van Marie-Gon over persoonlijk wonen.


maar ook door de dingen die ik zag op de beurs, het maakte dat ik zin kreeg om iets te "maken"  (zoals hieronder, het grijze tafelkleed met de fluor oranje rand,
het mooie mintgroene mat geschilderde stoeltje in het "at home" huis,
het plaatsen van houten vakken in mijn xxl letterbak...)

DIY inspiratie

hmmm....... alsof ik nog niet genoeg inspiratie had, dankzij de woonbeurs merk ik dat er toch nog inspiratie bij kon.

En ik ben er uit wat mijn "kleurtje" gaat worden in huis (ja, ik ga kleur toevoegen)
Wat denken jullie dat het wordt?
Uiteraard vertel ik hier later meer over.

Het is echt een geweldige beurs, voor iedereen die nog gaat, heel veel plezier!
Mijn moeder en ik hebben gisteren in ieder geval bepakt en bezakt  (en met een big smile) het pand verlaten.
Zelfs mijn moeder, echt geen DIY-er kreeg er zin in *smile*
Nu ga ik lekker een hele avond kijken naar mijn prachtige gewonnen One Must Dash bag bij Hege in France,
lucky me!

Yesterday I had so much fun at the "woonbeurs" in Amsterdam.
I bought some home decoration stuff (I got my dream Hay pillow, finally) 
And I got so much more inspiration, (I already had a lot, but thanks to "woonbeurs" I know my head was not comletely full ;-)
I also figured out what my color in my home will be (more about that later) or maybe you already figure it out?
Please tell me what you think.
Ik you have plans to visit "the woonbeurs" have fun!
If you're not, I hope I gave you some inspiration too! 

Ofcourse I will show you sweet online friends my new treasures I bought ;-)
Now I am gonna enjoy my one must dash bag I won at Hege in France.
Lucky me, just gonna watch it all night!

15 opmerkingen:

  1. Erg mooie foto's!! Leuk dat het zo'n geslaagde dag is geweest!
    En qua kleur denk ik zacht mint of zacht roze...? (Mint hier ook steeds meer te vinden)
    Ik kan dit jaar helaas niet gaan, dus bedankt voor je mooie foto's en verslag!

    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om hier alvast een indruk op te doen... wat heb je mooie foto's gemaakt!!! Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, word er ook helemaal geïnspireerd door. Ik kan helaas niet naar de woonbeurs, dus d.m.v deze foto's kan ik mooi even mee genieten. Volgend jaar hoop ik wel weer van de partij te zijn.
    Ik denk dat je voor (mint)groen gaat.
    Fijn dat het zo'n geslaagde dag was.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf ben ik nog nooit naar de woonbeurs geweest, ik hoor er vaak wisselende verhalen over, enthousiast maar ook minder enthousiast. Gelukkig heb jij enorm genoten, gezellig om dit samen met je moeder te doen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zag er geweldig uit!! Helemaal mijn smaak!
    Ik denk dat je voor de kleur groen gaat in huis :-)

    Van harte gefeliciteerd met je gewonnen tas!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Looks great! Thanks for the inspiration! hx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's Marit, wat gezellig zo samen met je moeder. Ik denk zelf dat je voor mintgroen gaat. Ben benieuwd naar je aankopen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Iga zaterdag, ben zooo benieuwd!

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
    Super leuk!!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's! Ik heb erin in, ga morgen ook met mijn moeder, de jubileum editie want we gaan nu voor de 5e keer :). Ben benieuwd naar je kleur.. Mintgroen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi gedaan Marit! Leuk en gezellig met je moeder samen! Gaaf een Hay kussen... Ik denk ook mint groen... ben benieuwd wat je gekocht hebt verder :) en btw wat een te coole tas van One must Dash <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik ben naar de beurs geweest. Ik vond het Ariadne At Home huis ook erg mooi, maar volgens mij hanteerden zij voorheen toch een beetje een andere stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke Kiekjes! Ik ga er zaterdag ook heen en heb er al helemaal zin in! vooral nu ik die foto's van jou heb gezien van Ariadne At Home!!

    Bisou, Wendy
    (http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post Marit, dank voor de Musthaves code. Altijd fijn, want deze had ik gemist op de beurs, net zoals nog veel meer moois. Je redt het gewoon niet in 1 dag. Benieuwd wat voor DIY en kleur je gaat toevoegen in je huis. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie collages heb je gemaakt van de woonbeurs! Ik heb ook erg genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn! Zo kan ik toch nog meegenieten van al het Wiinbeurs moois!

    BeantwoordenVerwijderen