zaterdag 31 augustus 2013

The wall of Fa......cebook!


Laatst werd ik geïnspireerd tijdens een bezoek aan het toilet bij een vriendin thuis, er hingen o.a.  foto's, knipsels en concerkaartjes, deze kleine kamer vertelde een mooi verhaal, hun verhaal.




Iedereen heeft een verhaal..... Facebook vertelt tegenwoordig een stuk van ons verhaal, over het gedeelte wat we willen delen op het word wide web.
We posten de "grote" en de kleine, dagelijkse dingen.



Vaak zijn dit kleine geluksmomentjes die we zo snel weer vergeten, maar ook krijgen we de liefste, warme reacties op de grotere en intense gebeurtenissen in ons leven.


Ik geef of krijg lieve berichtjes van mijn beste vriendinnen, vertel ze dat ik van ze hou of mis.


Dankzij Facebook weten we wat er speelt bij onze vrienden, familie en kennissen, ook als we ze niet in het "echt" zien of als ze ver weg wonen.
Hoewel Facebook natuurlijk een verhaal vertelt, wat niet altijd realistisch is, hou ik er van.
Als ik zo mijn eigen wall of Facebook bekijk vertelt onze tijdlijn wel een goed verhaal, een waar verhaal...


Ik liep mijn tijdlijn door en die van manlief en maakte er een aantal screenshots van,
(van foto's, maar ook juist van lieve reacties en "gesprekjes")
deze liet ik mat afdrukken  en plakte ik op de muur met dubbelzijdig tape.
Dit is dus ons verhaal, wat is de jouwe?

Have a nice weekend and don't forget, celebrate the little things. X Marit


What we share on Facebook is the story we want to tell on the world wide web.
We share the big and the little things.
Sweet moments forget to easy and sweet and warm responses, we want to cherish.
Now our bathroom is telling this Facebook story.
I made screenshots from our timelines and let them printed.
This is our story, what's yours? 

Have a nice weekend! and don't forget, celebrate the little things!
Hug Marit











10 opmerkingen:

  1. Echt superleuk....wat een gaaf idee. Ik zou er niet opgekomen zijn. IK vind facebook erg leuk. Het is een soort van dagboek en inderdaad je weet wat er speelt bij familie/vrienden.
    Echt superleuk gedaan Marit!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee! Ik word al blij van een middag oude brieven en kaartjes terug lezen, maar facebook doe ik eigenlijk nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en origineel!!
    Zul je wel een hoop leuke reacties op krijgen van je visite.. (Ze blijven ook ineens zo lang weg hihi)
    Fijn weekend nog!

    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf bedacht en uitgevoerd!!

    fijn weekend!

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super idee! Facebook is mijn vriend, goede en slechte zaken deel ik en de reacties daarop doen me altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, de gasten zullen vast wel wat langer in het kleinste kamertje verblijven om het allemaal te bekijken. Fijne zondag, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi idee. Als je binnenkomt vergeet je volgens mij waarom je er kwam. het nodigt uit tot kijken en lezen.
    Mooie zondag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee , ik ben ook een facebook fan !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ge-wel-dig idee! Top! En mijn 'ken' je inmiddels :)
    Ik probeer te ontcijferen wat er staat, de plaatjes maken me nieuwsgierig... Ach ja... we hebben een afspraakje voor over... ooit :)

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen