maandag 3 juni 2013

pallet daybed DIY


Wat een mooie dag gisteren. We waren 6 weken niet op de camping geweest en we hadden veel werk aan de tuin! Jee, dat zag eruit, na al die weken....Eind van de middag ben ik eindelijk aan de slag gegaan met mijn pallets en konden we om half 5 nog lekker even genieten op ons daybed.


Het bed is nog niet helemaal naar mijn zin, wil eigenlijk nog een leuke hoes rond de kussens doen, zodat het wat meer contrast heeft qua kleur, maar ik ben er voorlopig erg blij mee, nu hopen dat we er nog heel wat uurtjes op kunnen luieren!



Ik heb gelijk wat spullen, zoals kussens klaar gelegd om mee te nemen as weekend, zodat ik mijn pallet bed de styling kan geven die hij verdient ;-)



Fijne avond allemaal!

This is the result of my daybed made of pallets.
It is in our camping garden.
I want to change the styling, by putting an other cover, but for now I am happy with the result.

29 opmerkingen:

  1. Mooi geworden zeg! Nu hopen op heel veel mooie zonnige dagen, maar dat komt deze week wel goed! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, fijn hè, die zon, ik hoop dat het komend weekend ook nog mooi is!

      Verwijderen
  2. Je boft, de zon gaat de komende dagen veelvuldig schijnen! Ik vind je daybed helemaal geweldig!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ingrid, we gaan komend weekend weer lekker, dus hoop op zon! Liefs

      Verwijderen
  3. Super mooi is het geworden. Waar heb jij die sterretjes kussen gekocht?
    En wat een mooie matrassen heb jij, waar heb je deze gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Naomi,
      De kussenhoes heb ik zelf gemaakt van een lapje stof uit een stoffenzaak.
      Het matras is van Ikea en is tweedelig, wat je aan elkaar kunt ritsen.
      We hadden het matras nog liggen, we vonden het niet fijn om op te slapen, maar oor dit is het perfect!

      Verwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee... geweldig hoe eenvoud zo mooi kan zijn!!! Geniet lekker en ik duim voor heel veel zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn is dat inderdaad, het heeft gewoon geen cent gekost ook nog!
      Hoewel het ongedierte in mijn auto wat ik door de pallets "meenam" wel voor hysterische toestanden zorgde onderweg ;-)
      Ik schrok van een grote tor op mijn dashboard, gelukkig reed Martijn!
      X

      Verwijderen
  5. Wat een leuk idee!
    En wat een lekker plekje zo zeg!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Arja, ik zag op internet veel banken, maar ik had dat matras, dus vandaar daybed. X

      Verwijderen
  6. Heerlijk vertoeven zo tijdens de lange zwoele zomeravonden! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad....kan niet wachten op dat soort avonden! X

      Verwijderen
  7. Wat is je daybed leuk geworden Marit! Heerlijk om te relaxen en te genieten van de zon , die hopelijk nog heel wat uurtjes gaat schijnen.
    Zo zie je maar dat iets leuk helemaal niet zo veel (of niks) hoeft te kosten.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is ontzettend gaaf geworden Marit!!! Heerlijk genieten lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er uit als een fantastisch plekje om te ontspannen!! Stoer!

    Liefs Lisanne
    Ps bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, lekker relaxen aankomend weekend inderdaad!

      Verwijderen
  10. Wat een geweldig plekje!! Dat wordt genieten as weekend!

    Fijne zonnige week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your blog! I've had pallets on the brain lately too! I just created a playhouse with them, but I want to try a bench next!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een heerlijke relaxplek zo. Ik denk altijd als ik zoiets zie, wat een leuk idee, jij doet het tenminste! Geniet er lekker van. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een heerlijke plek!
    Nu op naar een lange zonnige zomer, dan kun je er heerlijk van genieten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk Marit! Heerlijk plekje zo. Ik had hem op Instagram al wel voorbij zien komen. Wij zijn ook bezig met een loungebank van pallets, ik ben benieuwd hoe het gaat worden...

    BeantwoordenVerwijderen