zaterdag 1 juni 2013

Bedankt voor de stemmen en project in het hoofd: daybed van pallets

Bedankt lieve volgers voor jullie stem in de "littlefew" contest!
ik heb niet gewonnen, maar ben wel tweede geworden.
Daar ben ik erg blij mee. Ik vond vooral het meedoen erg leuk en omdat ik tweede ben krijg ik toch een speciaal plekje in het online magazine wat in juni wordt uitgebracht. Helemaal leuk!



Wij hebben een druk weekend, 
Vanavond een bbq van het werk van Martijn en morgen gaan we klussen op de camping, (hopenlijk ook nog wat relaxen ook)
Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?



Ik heb alweer een project in mijn hoofd, mijn kleine UP ligt volgeladen met pallets.
Daar wil ik een daybed mee maken, buiten, bij onze stacaravan. Natuurlijk zien jullie het resultaat!

Dit is mijn inspiratie:
bron: Pinterest (kon originele bron helaas niet terugvinden)

bron: VT wonen



I ended second in the "little few contest" I am very happy!
thank you for your votes!
Tomorrow we are leaving to our camping for one day, to work a little (and hoping to relax a little too)
I have a plan with this pallets to make a daybed in our garden over there (my small volkswagen UP is full with pallets now)
Ofcourse I will show you the result!

12 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd met toch een mooie tweede plaats!! ben benieuwd naar je daybed en hoop dat je er vele mooie uurtje op door kunt brengen!!!

    fijn weekend

    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een tweede plaats is zilver, dat is ook geweldig...gefeliciteerd! Wat een leuk idee om een daybed te maken...dat zal prachtig staan en hopelijk ook heerlijk liggen!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk dat je tweede geworden bent en een plekje in het online magzinen van Little Few blog krijgt.
    Geweldig idee zo'n pallet bank! Dat wordt vast Top. Ga je m buiten laten staan??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de tweede plaats, je hebt een prachtig huis! Wat heerlijk zo'n daybed, ben benieuwd naar het eindresultaat. Hou je blog wel in de gaten :-). Fijne avond nog, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je tweede bent geworden. Gefeliciteerd. Succes met klussen morgen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je tweede plaats! Ben benieuwd naar je DIY project! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliceerd! Gaaf dat je ook in het online magazine komt te staan! Heel gaaf zo'n daybed! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de tweede plaats. Leuk dat je ook in het magazine komt te staan.
    Klinkt goed wat je van die pallets wilt gaan maken, ben dan ook erg benieuwd naar het eindresultaat.
    Fijn weekend.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi marit, je brengt mij alweer op een leuk idee voor de speelkamer
    Van mijn dochter. Heel leuk, laat je het nog zien. En schilder jij de pallets
    Ik ben zeer benieuwd. Lieve groet,.... En oja je verdiend zeer zeker de 1 ste plaats maar een tweede plaats is ook zeker geweldig, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Naomi, wat een lief berichtje :-)
      Ik schilder ze niet, maar wil nog wel een mooie hoes rond het matras.
      Je kunt het voorlopige resultaat op mijn blog zien nu.
      Ik ben beniewd naar jouw idee!
      Liefs Marit

      Verwijderen
  10. Geweldig zo'n daybed! Ben benieuwd als hij klaar is! Hoop dat je genoten hebt van jouw werk/relax weekend!!
    Wij hebben een super weekend gehad in Center Parcs :-)

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Looking FAB!!! Congrats! Well done!!
    hx

    BeantwoordenVerwijderen